Krótkie filmy reklamowe i promocyjne – dlaczego warto?

Filmy reklamowe i korporacyjne cieszą się pozytywnym odbiorem. Ruchomy obraz o wiele bardziej przemawia do klienta, wyselekcjonowanego odbiorcy niżeli tekst pisany. Najczęściej krótkie produkcje filmowe wypełniają kanały social media, ale nie tylko. Bezwzględnie to świetny sposób na podtrzymywanie relacji społecznych w korporacji, jak i na zewnątrz forma promocji korporacji, firmy.

Łatwiejszy i skuteczny przekaz

Poprzez ruchomy obraz filmu można przekazać o wiele więcej, szybciej i bardziej trafnie oddziałując na wiele zmysłów odbiorcy jednocześnie. Warunkiem tego efektu jest dobrze przygotowany krotki film reklamowy, czym winno zająć się profesjonalne studio filmowe o zabarwieniu marketingowym. Poprzez ukazanie życia organizacji, realizacji projektów jakie firma podejmuje można pozyskać zaufanie potencjalnych klientów, partnerów biznesowych, jak też zbudować dobrą reputację przedsiębiorstwa.

Komunikacja to priorytet

Za pośrednictwem filmów promocyjnych możemy budować markę firmy. Filmy te nie muszą być stricte filmami reklamowymi, mogą przekazywać wiedzę ekspercką, mogą promować działalność społeczną firmy i jej pracowników, mogą mieć charakter czysto informacyjny. Możliwości jest bardzo wiele, podobnie jak i filmów można stworzyć wiele. Szczególnym typem filmu reklamowego może być Corporate films, który reklamuje nie tyle produkt wytwarzany, czy świadczone usługi przez daną firmę, ale sama firme, jej markę. Ciekawostką jest fakt, iż postaciami filmów korporacyjnych są realni pracownicy, kadra zarządzająca, czasem również partnerzy czy klienci występujący jako goście w filmie. Planem może być zarówno studio filmowe Kraków, jak też siedziba firmy, czy miejsce realizacji prac, projektów. W przypadku filmów reklamowych zarówno plan jak i postacie mogą nie być zupełnie związane z realną siedzibą, pracownikami itd.

Profesjonalna produkcja filmowa

Zlecenie filmu reklamowego studiu filmowemu to doskonałe rozwiązanie. Nie musimy samodzielnie proponować koncepcji filmu, jego scenariusza. Wystarczy określić cel filmu, docelowe miejsce jego publikacji, grupę jego odbiorców oraz profil działalności firmy.

Współpraca z jednym studiem filmowym umożliwia tworzenie cyklicznych produkcji filmowych utrzymanych w tym samym stylu. Podstawowym celem filmu jest skuteczna komunikacja, jaką osiągnąć można wykorzystując człowieka, jego emocje. Wypowiedzi pracowników, ich twarze budują ludzką twarz przedsiębiorstwa i zaufanie, firma dzięki filmom korporacyjnym jest w odbiorze przyjazna i wiarygodna. Daje świadectwo, iż zależy jej na komunikacji, posiada społeczną misję, że pracownicy są w niej istotni.

W przypadku filmów reklamowych cele te również są istotne, jednak nadrzędnym jest cel promocyjny i sprzedażowy, firma jak i jej działalność jest prezentowana pod kątem zalet i korzyści dla potencjalnego klienta ze skorzystania z jej atrakcyjnej oferty na tle konkurencji, na rynku.

Publikacja krótkich filmów

Poza social mediami filmy reklamowe doskonale spisują się na wszelakich szkoleniach produktowych, targach, galach, a nawet rekrutacji, wszędzie tam gdzie firmę należy dobrze zaprezentować. Studio filmowe posiadając zespół zawodowców w dziedzinie marketingu i promocji, jak również sztuki filmowej zapewnia odpowiednie kompetencje i doświadczenie w realizacji usługi tworzenia filmów promocyjnych na zlecenie. Ceny produkcji pojedynczego filmu zależą od jego długości, złożoności planu, ilości aktorów. Każdorazowo produkcje są wyceniane indywidualnie. Skorzystanie ze wsparcia studia filmowego gwarantuje skuteczność filmu, dokładne trafienie w założenia filmu.