Zastanawiasz się, jakie są najlepsze filmy korporacyjne? Chcesz znaleźć przykłady filmów dla firm, które odniosły marketingowy sukces? Tworzenie spójnej komunikacji wizualnej oraz ciekawych filmów sprzedażowych jest trudnym zadaniem, do którego warto się należycie przygotować. Sprawdź, jak stworzyć efektywny film korporacyjny i ciesz się świetnymi wynikami.
Inspirujące przykłady filmów korporacyjnych
Marketing wideo jest niezwykle ważny w stale rozwijającym się świecie. Przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie przedstawiające filmy korporacyjne, które odniosły sukces:
- Millennium Leasing to produkcja, która przedstawia działalność firmy, która rozwijała się na przestrzeni lat.
- RIPO – to doskonały przykład na to, jak film korporacyjny może opisać to, czym firma się zajmuje. Obserwator po obejrzeniu filmu wie, jak skontaktować się z firmą oraz jaka jest jej lokalizacja.
- Airbnb stworzyło film korporacyjny, który zaprezentować miał nowy element w logo firmy w 2014 roku.
- Slack w 2015 roku stworzył film korporacyjny, w którym głównymi bohaterami były… zwierzęta. W filmie zauważyć można wysoki poziom graficzny animacji oraz pokazanie trudności komunikacyjnych osób mówiących w różnych językach wraz z pomysłem na ujednolicenie komunikacji.
Jak stworzyć efektowny film korporacyjny?
Poznaj najlepsze praktyki w produkcji filmów korporacyjnych. Film korporacyjny odpowiada nie tylko za promocję firmy, ale i pokazanie zachodzących w niej zmian, atmosfery czy misji i wartości, jakimi kieruje się firma na co dzień.
W dobrze opracowanej realizacji nie może zabraknąć historii i emocji. Storytelling w filmach korporacyjnych odpowiada za wywoływanie w widzach emocji, dzięki którym marketing wideo odnosi sukces. Należy pamiętać, że komunikacja wizualna marki, jak i tworzony film korporacyjny muszą być spójne, aby budować silny i pozytywny wizerunek firmy pełen zaufania.
Efektowny film korporacyjny powinien być doskonale przygotowany już na etapie scenariusza. Należy dokładnie przeanalizować co, zadziała na odbiorców oraz jaki efekt/cel ma zostać osiągnięty dzięki takiej formie marketingu.
Jakie cechy powinny mieć udane filmy korporacyjne?
Film korporacyjny, który odnosi sukces, ma:
- jasno określony cel,
- starannie przygotowany scenariusz,
- opracowaną koncepcję wizualną,
- określoną grupę docelową,
- wywołanie określonych emocji u widza,
- wezwanie do działania, czyli call to action,
- odpowiednią długość i format,
- prawidłowy montaż.
To film, który powinien intrygować i zachęcać do poznania firmy i pozostania w relacji z nią.
Przeczytaj także: Wady i zalety spotu reklamowego
Co czyni film korporacyjny skutecznym narzędziem marketingowym?
Filmy promocyjne Kraków tworzone przez zgrany zespół profesjonalistów to doskonałe narzędzie marketingowe. Aby zrealizowany materiał docierał do szerokiej grupy odbiorców jeszcze przed rozpoczęciem prac związanych z tworzeniem scenariusza filmu, należy określić cel produkcji, jak i grupę osób, do których realizacja zostanie skierowana.