Mówi się, że jak Cię widzą, tak Cię piszą. W kontakcie zarówno na płaszczyźnie prywatnej, jak i biznesowej pierwsze dobre wrażenie to już połowa sukcesu. Taką rolę poniekąd w biznesie ma pełnić film korporacyjny. Czym jest film korporacyjny i jakie korzyści niesie dla firmy?
Film korporacyjny definicja
Stosowany przez firmy jako narzędzie promocyjne film korporacyjny cieszy się rosnącą popularnością. Pozwala budować wizerunek firmy i prezentować jej wartości. Stosowany jest zarówno w celach promocyjnych, jak i rekrutacyjnych często działa jako wizytówka. Jeśli interesuje Cię film korporacyjny definicja wskaże jego najważniejsze cechy i korzyści, jakie niesie dla przedsiębiorstwa.
Służący do komunikacji zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej film, to materiał w całości skupiony na firmie, która go zamawia. W ciągu nagrania trwającego od kilkudziesięciu do kilkuset sekund prezentowana jest firma i jej otoczenie, jej pracownicy i zespół. W prezentacji ujęte są również osiągnięcia firmy, otrzymane nagrody i wyróżnienia. Może przyjąć formę animacji, filmu lub prezentacji graficznej. Profesjonalnie przygotowany zwiększa wiarygodność firmy, jej rozgłos i zasięg.
Film korporacyjny korzyści
Czy wiesz, że filmy są siedmiokrotnie częściej udostępniane niż pozostałe treści? Dzięki temu decydując się na film korporacyjny możesz liczyć na skuteczną reklamę prowadzonej działalności. Profesjonalnie przygotowany film korporacyjny nie tylko buduje zaangażowanie i zaufanie odbiorców, ale jest też doskonałym i nowoczesnym kanałem komunikacji z klientem.
Wśród korzyści warto również zwrócić uwagę na fakt, że tego rodzaju działania marketingowe wzmacniają firmę, pozwalają budować jej wizerunek i skutecznie promować nową ofertę produktową. Udostępniany w mediach społecznościowych (na Twojej stronie, Instagramie, Facebooku czy na LinkedIn) docierając do szerokiego grona odbiorców może wzbudzać reakcje i wchodzić w interakcje z odbiorcami.
Dobrze skonstruowany, oryginalny film korporacyjny dodatkowo:
- pozwala firmie wyróżnić się,
- zwiększa ruch na stronie,
- zwiększa zasięg firmy w Internecie,
- dociera do większego grona odbiorców,
- zwiększa ilość zainteresowanych klientów,
- tworzy bardziej efektywne CTA,
- zwiększa świadomość marki. .
Film korporacyjny komunikacja w firmie
Tego rodzaju działania mogą przysłużyć się firmie nie tylko w komunikacji zewnętrznej, ale również komunikacji wewnętrznej. Umożliwia szybkie i skuteczne przekazanie pracownikom ważnych informacji dotyczących nowych produktów, powierzonych zadań, jak również wiadomości związanych z kierunkiem rozwoju firmy.
Jak zapewniają firmy zajmujące się tworzeniem profesjonalnych filmów korporacyjnych, zaangażowanie pracowników w tworzenie wizytówki firmy w formie video może zjednoczyć zespół i wzmocnić lojalność pracowników.
Sprawdź nasze filmy korporacyjne Kraków.